تا الان یه بار از درس نامه نوشتم شد حدود 18 صفحه معمولی....
به عبارتی دهنم سرویس شد.....
4 بار دیگه هم باید بنویسم....
ای صبح ناموسا طلوع نکن من پاره شدم.....
تف تو ذاتت حسین خانی توففففففففففففففففففففففففففففففف
پ.ن:فردا امتحان زبان و فیزیک هم دارم....
ما را در سایت زندگی دنبال میکنید
برچسب: دور اولياء الامور في تطوير العملية التعليمية,دور اولياء الامور في المدرسة,دور اولياء الامور في المدارس,دور اولياء الامور في التعليم,دوره اول متوسطه,دوره اول زمین شناسی,دوره اول مجلس شورای اسلامی,دوره اول دبیرستان,دوره اول بارداری,اول دور لعادل امام, نویسنده: بازدید: 105