در کمال تعجب یکی از رفقام زنگ زد(رضا...همونی که مرده بود) گفت :
-ممد
+جونم بدو بگو جریمه هام مونده
-خواستم بگم من یه دور جریمه هاتو نوشته ام فردا تو مدرسه بهت میدم...
+ناموسا؟...دمت گرم رضا....
-فدات...
+بازم ممنون من برم 3 بار دیگه مو بنویسم
-باش خدافظ
مکن ای صبح طلوع