
مشکل از اونجایی شروع شد که حرصمون رو سر در و دیوار و توپ و ماشین همسایه خالی میکردیم.... فردا مسابقه والیبال داریم... امروز از اونجایی که شدید اعصابم خورد بود یه توپ والیبال برداشتم اینقده شوتش کردم تو دیوار الان خراب شده..... یه بار که همینجوری دلیل اغعصاب خوردیمو مرور میکردم دوباره سیما قاطی شد یه شوت زدم تو توپ والیبال شیشه مدرسه بغلی خورد شد.... یه اسپک هم زدم تو صورت ناظممون...البته غیر عمد بود و کلی هم معذرت خواستم....بیچاره صورتش تا دو زنگ سرخ بود... پ.ن:هنوز آزوم نشدم......
ادامه مطلب
دیروز پس از یک هفته که مگسی در خانه ام میگشت، جنازه اش را روی میز کارم پیدا کردم. یک هفته بود که با هم زندگی میکردیم. شبها که دیر میخوابیدم، تا آخرین دقیقه ها دور سرم میچرخید. صبح ها اگر دیر از خواب بیدار می شدم، خبری از او هم نبود. شاید او هم مانند من، سر بر کتابی گذاشته و خوابیده بود. در گشت و گذار اینترنتی، متوجه شدم که عمر بسیاری از مگس های خانگی در دمای معمولی حدود ۷ تا ۲۱ روز است. با خودم... شمردم. حدود ۷ روز بود که این مگس را میدیدم. این مگس قسمت اصلی یا شاید تمام عمرش را در خانه ی من زند...
ادامه مطلب