
بچه ها یه وب زدم فقط برایی محرم توی بلاگفا... me-plus-moharram.blogfa.com...
ادامه مطلب
بچه ها محرم رسیدا... بوی محرمو حس میکنید؟ السلام و علیک یا شهر غریب دیگه از چند روز دیگه شروع میشه...السلام و علیک یا اباعبدالله... خیلی دلم میخواد امسالو جا نمونم پ.ن:خدایا اگه یه همچین آدمایی باعث اذیت شدن امام زمان یشن نیست نه...منقرضشون کن.... پ.ن2:قالب وبم خوبه؟ گوش نوشت: متاسفانه مرورگر شما، قابیلت پخش فایل های صوتی تصویری را در قالب HTML5 دارا نمی باشد. توصیه ما به شما استفاده از مروگرهای ...
ادامه مطلب